החזון של Dances4life הוא לרכז את אמנות הריקוד כמסלול לשינוי חברתי-מרחבי. באמצעות מחויבותה החזקה לנוער ומתודולוגיית ההוראה הסטנדרטית ביותר, Dances4life מגלמת את המשימה החיונית של תנועה גלובלית באמצעות ריקוד עירוני.

החברות בסטודיו לריקוד מרגרה כוללת פעילויות רבות שאולי תזדקקו להן כמו בלט, סטפס, ג'אז וטנגו, כמו גם אירועים משותפים כמו מופעי ראווה וריקודים שנקראים פחות רסיטלים כדי לעסוק במשפחה עם ילדכם או התלמידים. מרגרט אגייאר ייסדה את Dances4life במטרה מוסרית ראויה לשבח: שדרך הריקוד, ילדים יתחזקו בתחום הזהות הרב-תרבותית שלהם כדי לזכות לעצמם הלגיטימציה שמגיעה להם בחברה שעלולה להיות אנטגוניסטית. בשנת 1994 היא יצרה את להקת הריקוד הראשונה שלה בשם "Movimientos Racializados" בסטודיו שלה במחוז אמנה פארק, מה שגרם ל-14 אולפנים נוספים ברחבי שיקגו כיום.

לא משנה באיזה קבוצות גיל יש להם, סטודיו לריקוד מרגרה מחויב להפוך את חינוך הריקוד לנגיש ומרתק יותר.< ... Читать дальше »

Просмотров: 75 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

ריקודי בטן ידועים גם כ-raqs sharqi או dikr ahlami בעולם הערבי ובמסופוטמיה. המילה 'רקס' פירושה לרקוד, בעוד שהמילה 'שרקי' פירושה מזרחי.

מאמר זה דן במקורותיו של ריקודי בטן, בתקופותיו ובסגנונותיו, בכלי הריקוד (כולל תלבושות), ובתנועות המשמשות רקדניות קמלות לבידור.

מדור: מעוניין בבניית AI משלך?

מילות מפתח במדור: בניית עוזר קופירייטינג בינה מלאכותית, כל מה שתצטרכו הוא להירשם ל- HubSpot AI, למה לבנות אותו בעצמכם?

הקדמה: בניית בינה מלאכותית היא עתירת משאבים וגוזלת זמן, מה שאולי לא תמיד אפשרי בכל הנסיבות, אבל בזמנים שבהם משאבים זמינים אולי שווה לנסות להאיץ את ההתקדמות תוך צמצום הסיכון.

בניית סופר בינה מלאכותית בעלת תכונות אנושיות נחקרה בהרחבה ממגוון זוויות אם כי ללא אחידות ... Читать дальше »

Просмотров: 75 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024