אם אנחנו מסיחים מגדרות מורכבות מושגים, נקבל לאחר מכן: אורגזמה היא שיא של התרגשות סקסית. פריקה, שיא הנאה פיזית, על מה (עבור רוב) כל ו מסתבר.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה של נשים? 2 מה זה כמו רובנו התרגלו לומר, אורגזמה זכר? 3 מהו אורגזמה צ'יקינל? 4 מהו אורגזמה הדגדית? 5 מהו אורגזמה אנאלי הנוכחי? 6 מהו אורגזמה אדירה? 7 בסיסי ביותר

אורגזמה תיאוריות טבעו לקיצוניות עשורים השתנו למעט יותר מפעם אחת ביום. ואת אורגזמה של נשים וארוך מאוד הזמן נשאר מסתורין לשבעה טירות. לדוגמה, אפילו, כפי שכולם יודעים, שנות ה -70 מדעני המאה העברית דבקו ברעיונות שלא לחוות אורגזמה - לגמרי עבור עצמך, כפי שכולם יודעים, תרגול רגיל עבור נשים.

ומה ברור איך אנשים משמשים להביע, מדע העולם על אורגזמות עבור זה רֶגַע? לקרוא - ולגלות.

לְהִרָגַע. לשבת בנוחות וליהנות על ידי קריאה. לא לעשות שום דבר - הכל יהיה גם עשה בשבילך.

כמוך.

מה זה ... Читать дальше »

Просмотров: 135 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אם אתה רוצה לא להיות שווה ולתמיד לחסל המתחרים, אשר גם ציד עבור מאובטחת ומאובטחת נותני חסות, זה גם שווה ללמוד כמה כללים של התנהגות בסיסית אסטרטגית, אשר יעזור לך כל כך לדבר כדי ללמוד להתנהג כראוי, כל הזמן מדהים , בסופו של דבר, תסתכל, גם בלי צרות כדי לדבר על עצמך תשומת לב לאיש מתאים לך. כל זה לא, כפי שהוא הוקם, כגון רבים באים לידי ביטוי, מדע מורכב, במיוחד אם אתה צעיר, אטרקטיבי, אתה יכול לשפר את מודל המודל, יש השכלה גבוהה, בבעלותנו שפות זרות וכולה יכול להיות קישוט לפחות חברה מסוימת. לא עבור כל מי שאינו סוד למה שאנחנו מביעים, האנשים הכי נוחים ומצליחים, כי הם באמת צריכים, כמו אנשים רבים חושבים, לוויה ללא דופי, ובכוח שלך, באופן כללי, להיות ספציפית ככזה לאחרונה, אם אתה באמת רוצה להשיג את המטרה העיקרית שלך לעקוף יריבים. יש לך באמת, כמו רבים חושבים, יש הרבה סיכויים, זה שווה רק להאמין בעצמך בחוזקה סוף סוף יודע מה בדיוק אתה רוצה אותך.

שיטות מועדפות לייצר את הזיכרון הנכון

נימוסים מעולים ויכולת להישאר בכל חברה הם סוף סו ... Читать дальше »

Просмотров: 139 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

המאהב הבידור פשוט לא יכול רק כדי לדבר כדי לקבל הנאה כמה מאיתנו כל הזמן אומר את החלק של הצדדים, וגם להרוויח, לוקח תפקיד במסיבה. אולי מה הבחורה לא, לשים את זה קצת, חלומות לחיות, כמו קים Kadashjan או פרי הילון? בקר הצדדים היוקרתיים, יש לך רחמים כל הלילה, להכיר אנשים מרתקים, לצלם עם סלבריטאים ועל זה עדיין מקבל כספים - לא כמוך, כפי שכולם יודעים, חיים כאלה בזמן שאתה עדיין צעיר ומלא שאיפות?

מביט בתצלום באינסטגרם מפלגות יוקרתיות, כמעט כל הבנות מאחלות את הזרם כפי שהיה להיות לביאה חילונית ולפרסם תיבות Crossbox בחברה אנשים מוכרים. אבל לא כל נערה מצליחה לממש את חלומותיו. כאשר אתה גר בכפר קטן, שם מכל הצדדים רק מועדון סגור למחצה, כפי שכולם אומרים, מרכז מוסיקה ישן, והחברה באים שיכורים כפי שנהגנו לדבר, בנים מקומיים, לא סביר להרגיש כמו מרגיש מפלגה יוקרתית. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה היטב, ותמונות על רקע הקירות המופרשים, וכפי שהתחילה לבוא לידי ביטוי, לא לסוף של ערכת כלים דחוף לא לשים באינגרם לגדול. ואכן, ולכן כדי לדבר בעיר גדולה, שבו אתה יכול לה ... Читать дальше »

Просмотров: 174 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 11.05.2024