10:23
מהו אורגזמה ומה הפיזיולוגיה שלו?

אם אנחנו מסיחים מגדרות מורכבות מושגים, נקבל לאחר מכן: אורגזמה היא שיא של התרגשות סקסית. פריקה, שיא הנאה פיזית, על מה (עבור רוב) כל ו מסתבר.

התוכן של המאמר

1 מהו אורגזמה של נשים? 2 מה זה כמו רובנו התרגלו לומר, אורגזמה זכר? 3 מהו אורגזמה צ'יקינל? 4 מהו אורגזמה הדגדית? 5 מהו אורגזמה אנאלי הנוכחי? 6 מהו אורגזמה אדירה? 7 בסיסי ביותר

אורגזמה תיאוריות טבעו לקיצוניות עשורים השתנו למעט יותר מפעם אחת ביום. ואת אורגזמה של נשים וארוך מאוד הזמן נשאר מסתורין לשבעה טירות. לדוגמה, אפילו, כפי שכולם יודעים, שנות ה -70 מדעני המאה העברית דבקו ברעיונות שלא לחוות אורגזמה - לגמרי עבור עצמך, כפי שכולם יודעים, תרגול רגיל עבור נשים.

ומה ברור איך אנשים משמשים להביע, מדע העולם על אורגזמות עבור זה רֶגַע? לקרוא - ולגלות.

לְהִרָגַע. לשבת בנוחות וליהנות על ידי קריאה. לא לעשות שום דבר - הכל יהיה גם עשה בשבילך.

כמוך.

מה זה אורגזמה של נשים?אני

במהלך ההתרגשות, אז לדבר מגביר את זרימת הדם הרשויות הכלליות, בסופו של דבר, מה שהם הופכים להיות רגישים ביותר.

כאשר ההתרגשות, הוא הופך להיות גדל, תדירות לב קיצורים, לחץ דם ותדירות הנשימה עשויה גם להגדיל. על ידי דוגמה שרירים אורגזמה קירורים אולי נראה dergulated או מופחת. כמעט כל הנשים בדוק עוויתות שרירים קצובות לתוך הנרתיק במהלך אורגזמה.

כמה מדענים אפילו החליט להקצות כמה שלבים שהגברת עוברת בדרך לאורגזמה:

עירור הולך וגדל; מִישׁוֹר; אורגזמה, תואר גבוה הֲנָאָה; צמצום עוררות.

כמעט כל הנשים מסוגלים גם לחוות אורגזמה לאחר לומן קטן של זמן לאחר שלב קיצוני. זה אפשרי כי גברים הם דורש תקופה מסוימת של מנוחה.

איך אנחנו מביעים, אורגזמה זכרית?2

תן לנו לראות את מודל מאסטרס ארבעה פאזים ג'ונסון:

עִירוּר

כתוצאה מכך, פיזית ו / או נפשית גירוי מתעוררת זקפה בשל זרימת הדם. חבר גדל ב גודל ונעשה קשה.

מִישׁוֹר

חליפות גידול מעגל וסביב חבר מלא דם, ראש החבר והבדיקות כפי שהוא גדל בגודל. לא להזכיר טוגו, השרירים של הירכיים והישבן מתוחים, לחץ הדם עולה, הוא צפוי הדופק, קצב הנשימה עולה.

אוֹרגַזמָה

זרע - עקביות של הזרע (5%) ומים (95%) - מושך את השופכה של סדרה של מופחת בשרירים של תחתית האגן, יוקרה בלוטות, בועות זרע וזריעת זרעים.

מופחת את שריר האגן התחתון ואת הערמונית בלוטות גם לגרום צפיפות מתוך הזרע ממין כדי לדבר כחבר בתהליך, המכונה שפיכה. יש לציין כי האורגזמה הממוצעת הגברית נמשכת 10-30 שניות.

פתרון הבעיה

עכשיו גבר קוק יגיע לשלב זמני התאוששות כאשר אורגזמות נוספות הם בלתי אפשריים. יש צורך לשנות את העובדה כי תקופה זו ידועה KOK עקשן, ומשעלו משתנה מאדם לאדם. הוא יכול להמשיך מזוג דקות לכמה ימים, ותקופה זו מסורתית, סוף סוף מגביר במשך השנים גברים.

בשלב זה, חבר וביצים גברים פונים אל כמה אנשים חושבים גודל ראשוני. כמובן, כולנו יודעים טוב מאוד כי תדירות הנשימה גם יהיה כבד מהיר, ודופק מהיר.

מהו אורגזמה נרתיקית?3

אורגזמה נרתיקית היא אחד הבוער ביותר אשכולות לשנים קיצוניות. אין ספק, ראוי להזכיר כי הוא הוכר, הם היו rejugal וקרא איך אנחנו מביעים, המצאה.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. הכלכלה לבחור Esquiten, כי זה יהיה להקצות מעמד יהיה חברה יפה.

מה באופן כללי, הוא מניח תחת מושג זה?

אורגזמה בנרתיק - אורגזמה שהושגו על ידי הגברת מחדירה בלי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, גירוי נוסף של הדגדגן.

כמעט כל סקסולוגים ומומחי מין קוראים פירוק מתוך מושג כזה כמו "אורגזמה נרתיקית" ולסיים מאחוריו מִרדָף.

רוב המחקרים מאשרים זאת אורגזמה נרתיקית מצערת מוכרת לרבע של נשים.

"הבעיה היא בעצם רעיון של קוק היה חייב להיות חייב יש איזה סוג של שיעור כי הגברת מחויבת לשים את זה קצת. יש צורך להדגיש כי בזה אמונה שאם הגברת לא נראה שיש אורגזמה מפני חדירה, אז עם זה משהו לא בסדר. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה שאנשים חווים אורגזמות השיטות השונות ביותר - מישהו מגירוי של פטמות, מישהו מחלומותיהם. ללא ספק, ראוי להזכיר מה כל האנשים כל כך אמנים שונים, הקמת הוראה זו כי חדירה נרתיקית היא השיטה העיקרית או הפועלת ביותר עבור הכשרון של אורגזמה, לא רק הרסני עבור סקסי נקבה, ובמידה משמעותית פטריארכלית, "אומרת אלקסיס תומאס, מורה למין ובעלים Secc- חיובי חנות טאבו טאבו.

לא לספור איך כולם יודעים, כמעט כל המומחים מאמינים כי סקס נרתיקי גם מעורב גירוי הדגדה.

"זה יכול להיות קשה למצוא למה אתה ניסיון אורגזמה מאופן שבו כולם אומרים חדירה נרתיקית - אולי אתה רק ליהנות מההרגשה, כפי שכולם יודעים, גירוי הנרתיק, יכול להיות גם זה, גירוי הנרתיק, אתה גם לעורר את הנקודה g ו / או הדגדגן, "אומר סקסיולוגי ייחודי אסטרוגלייד ד"ר ג'ס או'ריילי.

מהו אורגזמה הדגדית?4

הדגדגן ממוקם בחלק הגבוה ביותר של הפות והוא כמעט ממולאים קצות עצבים - בתוכו בערך שמונה אלפים.

כמו מדענים, החלו ללמוד כי הדגדגן יש רגליים ארוכות, דיון פעיל בנושא "האם יש נרתיק אורגזמה בכלל?-.

כפי שלמדנו סוף סוף, מ 75% של נשים עבור היתרונות של אורגזמה במהלך המין נדרשים, שכן אנשים משמשים להביע, לערער על גירוי של הדגדגן. מכיוון שכמעט כל סקסולוגים ממליצים בהתחלה לבחון הגוף שלהם ללא עזרה של אחרים (במהלך אוננות), ולאחר מכן ללמד שותף לספק לך הנאה.

מלבד כל הנשים, כפי שכולם יודעים, רגישות שונים דַגדְגָן. אחד נדרש, כמו בראשות, גירוי מוצק, השאר גם מעדיפים כמו עקיף גירוי של הדגדגן. מכאן, אז כדי לדבר תלוי בבחירה של צעצועי מין (כוח, מהירות, טכניקת פעולה) מתאים לכל גברת נפרדת.

מה זה אורגזמה אנאלי?חָמֵשׁ

סקסולוגים מבהירים את זה בדיוק - אותו אורגזמה, אבל מ גירוי אנאלי.

מומחים אומרים כי סוף סוף לחוות אנאלי אורגזמה יכולה לגברים ולגברות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל גברים שחווים אורגזמה אנאלי, לדווח כי רגשות מן השיא כזה אינם כפולים סקס רגיל. ואולי אפילו לא צריכים לומר כי היא דומה לאורגזמה מגירוי הנקודה, הנשים - האורגזמה נמשכת זמן רב יותר, מעת לעת, כמה גל.

בתא עם עיסוי של אורגזמה אנאלי הערמונית הופך להיות יותר אינטנסיבי. זה גם עוזר להפחית refractory פרק זמן. באופן מסורתי, אדם נדרש מ 20 עד 30 דקות, כך שוב מרגש מופיעים באורגזמה הראשונה. עם זמן הערמונית אנאלי אורגזמה, זה הפך להיות מופחת עד חמש עד עשר דקות.

כבר פופולרי לנו אלקסיס תומאס אומר כל כך: "נשים רבות חותמות אורגזמה ממין אנאלי בשל העובדה את קצות העצבים של הדגדגן exteract עד כה, וזה קשה עבור עצמם לדמיין".

מהו אורגזמה הזרקת דיו?6

אורגזמה דיו (להשפריץ) - אחד המינים ליידי אורגזמה. מלווה בשחרור מים, מושגת על ידי השיטה פעולה מוכשרת וקשה לכל נקודה G.

יוצרי פורנו כל כך מעריץ את הטריק הזה לעתים קרובות לחקות את הגמירה לאלה או על ידי שיטות אחרות. ולכן, כי הגליל של הז'אנר גמירה היא מאוד פופולרי. דירות דיסקרטיות בצפון

קייסי Kalvert, שחקנית פורנו, לשים את זה בעדינות, אומר את הדברים הבאים: "אני אני לא יכול לבזבז על צוות של מישהו. אבל יוצרי פורנו בעניין זה הם מאוד Pratchechny. מאז בהתה לצלם בשלב עם גמירה - לעשות את זה. תארו לעצמכם עובדה אחת שהם אפילו זה כמו התקציב הזה - אם זה לא יוצא להגיע לאורגזמה הזרקת דיו, אתה יכול רק לחיצה על ".

איך ללמוד איך אנחנו כל הזמן מדברים על אורגזמה הזרקת דיו? בתחילה, להירגע ופשוט לקחת את המצב בידיים שלך. למעשה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי sexologists ממליצים לרכוש צעצועי מין מיוחדים אשר מאפשרים לך להעיר את הנקודה G, ללמוד את היכולות של הגוף שלך לחשוף אותם.

הבסיסי ביותר

תיאוריות שונות, דרכים שונות להשיג אורגזמה .. אם Cochs מין מסכים, סקסולוגים ודעות אחרות לפחות?

כן.

ועוד יותר:

אורגזמה - חלק יפה של סקס. זה יהיה רע אם לא אשים איזה דובדבנים על העוגה. אבל אם אתה מרדף את הדובדבן שלך, אתה לא יכול ליהנות הטעם של העוגה עצמה. לצערי. Vaginol ואורגזמה אנאלי ליד הדגדגן. למעשה. על איך רובנו רגילים לדבר, כדי ללמוד כיצד להשיג אורגזמה (כל) חייב להתחיל עם המחקר של הגוף שלהם. להבין מה אתה רוצה ולהעביר אותו לשותף. השותף האכף יהיה כל הזמן שואף למין להיות, כפי שכולם יודעים, נעים לשניהם. לא לכל אחד לא סוד לו את כל האחריות על אורגמו.

על זה אנחנו מסיים אותך.

ובכן, הבנת.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. תארו לעצמכם עובדה אחת שאני עוזרת לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי סקסי.

עבור אורגזמה גבר - התהליך הנכון. בלי זה לא מציאותי.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים מוצלחים שרוצים רווחי נראה בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, כך שהוא מכוסה לחלוטין עם כל מה שצריך.

בתהליך של אורגזמה, מיליוני הזרעונים להתבלט, כל אחת מהן מיועדת כדי להפרות את תא הביצה. אבל אופי אורגזמה של הנשים לפני כן גם זה נשאר איך אנחנו כל הזמן מדברים אל unexplored. זה יהיה רע אם אנחנו לא צוינו על ידי העובדה כי מדענים נוטים לרעיון כי נשים לאורגזמה הצורך לגדל את האפשרות של הזרעה של ביצה. במהלך האורגזמה, הרחם מופחת, כתוצאה של אשר יותר spermatozoa נכנס פנימה. אבל בכל שנה את תפקוד האורגזמה והתפיסה של הילד גם להיות רחוק יותר זה מזה. ואת העושר של אמצעי מניעה זה מאשר כך לדבר.

Просмотров: 131 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 25.04.2024