02:40
תנוחות נוחות ביותר למין

קמה סוטרה עושה אוהבי הניסוי. ובכן, חידושים במין - אחד התנאים העיקריים של איחוד אהבה עמיד. אבל קרבה אינטימית לא תמיד מרמזת מקוריות. יש רגעים שבהם שותפים לבחור רק את תנוחות נוחות ביותר עבור סקס. עליהם וללכת לדבר היום. נערות ליווי במרכז

התוכן של המאמר

1 החזקה מיסיונרית 2 "כפות" 3 "כפות פנים אל פנים" 4 גרסה קלאסית של יציבה "רוכב" 5 Pose "רוכב להיפך" 6 תנוחה מיסיונרית עם רגליים מורמות 7 "Pose 69" 8 "כלבים בסגנון"

תנוחה מיסיונרית

הפופולרי ביותר תנוחה Kamasutra למין בכל רחבי העולם. למה להמציא אופניים אם אחד הצמדים הכי מגניב "שוכב על פני השטח". מהו כבודו? כמובן, הראשי PLUS - שני השותפים נמצאים במצב הנוח ביותר.

אתה יכול ליהנות מן המראה והבעה של פנים שותפים. גברים לא צריכים להתאמץ קשה ללטף את השדיים של הנערה - גישה אליו פתוחה. אפשר לנשק אחד את השני.

תשומת לב משולמת לאזורים רבים - שפתיים, צוואר, שוב, חזה, בטן, שיער, אוזניים. גורם זה תורם להתפתחות גדולה יותר של אזורים ארוגניים וההישג המהיר של אורגזמה הן באהבה. הידיים של הגברת הן בחינם, כך שזה יכול בקלות לעורר הן את הדגדגן שלך וחבר של השותף.

ואת היפה והרומנטית ביותר נחשבת תנוחה לוטוס במין, אשר גם מאפשר שותפים לראות אחד את השני בעיניים.

"כפות" 2

זוגות רבים רגילים לישון על שייכות כזו - שני השותפים שוכבים באותו צד, אדם מחבק אישה מאחור. אותה עמדה היא נהדרת עבור סקס הוא אחד התנוחות הנוחות ביותר. אם אישה ירד גשם של אחת הרגליים בזהירות מרחרח אותה לגבר, הוא יכול בקלות לעורר את הדגדגן בקלות. בונוס נוסף - נשים צוואר ושדיים.

למיקום כזה יש כמה וריאציות. קרא עוד על ההצגות הקיימות ביותר של מין עבור נשים וגברים לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

"כפות פנים אל פנים" 3

הפונקציונליות היא זהה בפסקה הקודמת.

ליישם חלומות אישיים בישראל קל, במקרה שאתה ילדה אלגנטית בלארוס. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל כדי לקבל מ -2,200 יורו.

רק הנערה פונה אל גבר. זוהי גרסה אינטימית יותר של סקס "כפית", כי הקרבה המקסימלית נוצרת. השותפים יכולים לנשק אחד את השני, להרגיש את הנשימה של חצאי שלהם ולהביט לתוך העיניים - רומנטי ורק.

גרסה קלאסית של תנוחת "רוכב" 4

במצב כזה, אישה מקבלת תפקיד מרכזי. זהו השותף שישלוט בקצב ובתדירות החיכוך. זה יכול גם להתאים את היציבה באופן אישי לצרכים שלה באמצעות רמה שונה של נטייה של חיל שלה.

האיש הוא גם מסוגל לעשות את השמים שלו, להזיז את הירכיים ולתת גברת קצת מנוחה. גישה לחזה ואת העומס של השותף יהיה להקל על ההישג של הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה. בנוסף, עובדה מוכחת כי גברים באמת מעריכים את ההזדמנות לראות אילו רגשות חווים את חצי.

מידע נוסף על תנוחות נוחות עבור סקס לקרוא במאמר שלנו נוסף על ידי התייחסות.

Pose "רוכב להיפך" 5

העיקרון עולה בקנה אחד עם המיקום הקלאסי "רוכב". האישה רוכבת באדם, בעוד פניה מוסרים בכיוון ההפוך. אדם מקבל את ההזדמנות לא רק כדי לעורר את הדגדגן, אלא גם לגשת לנקודות מעניינות יותר של הגוף. עובדה מוכרת כי התחת הנשי גורם לרגשות יותר אצל גברים מאשר שדיים. לכן, תנוחה זו אינה נוחה רק למין, אלא גם מראה את כל הפנים של הגוף הנשי. לכן, ניתן לייחס את הקטגוריה של תנוחות נלהבות ביותר במין!

תנוחה מיסיונרית עם רגליים מורמות

וריאציה לתנוחות מיסיונריות, ההבדל בו הוא המיקום של הרגליים של השותף. הם לא רודפים אחרי המקרה של אדם, ולכדו אותו על הכתפיים. אז הנרתיק מתגלה במידה רבה יותר ואת החדירה המקסימלית של החבר בנרתיק מובטחת. Sexologists אומרים כי במצב כזה אישה היא הקלה ביותר להשיג אורגזמה הנרתיק, שכן הנקודה G הוא בהחלט הסתדר.

"תנוחה 69" _69

תנוחה הטובה ביותר עבור מין אוראלי, תנוחה 69 - אפשרות הכרחית לאוהבים. וזה יכול גם להיות נוח יותר.

התקשות סובייטיות וא נכון של מידע הולידו לנחש שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, בבושה, יש צורך להעביר את העובדה הזאת. אבל כאן כמה יחידות יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

רק רק לשכב בצד וכאן - רמת הנוחות כבר עלתה הזמנה.

"כלבים בסגנון" 7

עוד מין פופולרי תנוחה. זה יכול גם להיות מיוחס נוח ביותר. במקביל, מכל האמור לעיל, "תנוחת הכלבים" היא המרגשת והפרובוקטיבית ביותר. מה בדיוק שווה מבט סקסי של אישה על גבר מעבר לכתף. אתה יכול להשתמש בשיער, להוסיף חנק אור או חובה. החלת פנטזיה, אתה יכול לעשות את זה לא רק נוח, אלא גם הכי אקזוטי בארסנל שלך.

הבחירה של יציבה נוחה ביותר עבור סקס יהיה תלוי בהעדפות האישיות של הצמד, האזורים הארוגניים שלנו תכונות פיזיולוגיות. כדי להרחיב את הפנים של ידע מיני, אנו ממליצים לקרוא את רשימת התנוחות הטובות ביותר עבור סקס קשה. במקביל, רוב הטכניקות בשם מתאים לכל זוג, ללא קשר ההבדל בצמיחה, משקל ותכונות אחרות הגוף.

Просмотров: 124 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024