02:39
ידני קצר למתחילים בעולם הבהיר ולא ידוע של מין

מאמר זה נוצר עבור אלה שכבר נפתחו הגדלת חיים אינטימיים, אבל עם כל זה שום דבר בו לא הגיוני. איך לעשות סקס לא מסוכנים וקליט, איך לא להגיע לראות ולהיות כיסים מנוסים? תשובות ל כל השקרים השאלות האלה על פני השטח. אז, לקחת עיפרון, אנחנו אנחנו מתחילים את הערב שלנו!

התוכן של המאמר

בטיחות 1 2 Korotushka וענק 3 מיתוס OB סקס נפרד 4 פוטן ליידי אורגזמה 5 מוסתר ג 'לחצן 6 et Creepy std

בְּטִיחוּת

סקס - דבר נורא! כן כן, שום דבר מצחיק! לימוד סקס - לשבת על חבית אבקת. אבל רק במקרה זה, אם לא אמצעי אבטחה נצפים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אשר יקצה את המותג יעשה חברה נעימה.

נכנסים לתוך החיים הבוגרים, אתה צריך לתת לעצמנו הדו"ח הוא כי הילדות נסתיים ואף אחד לא יחליט שאלות של אנשים אחרים. מאז "החתן" עלה, אז כל היופי של האחריות טמון עם מי צעק חבר שלו למקום מוקדם מדי.

אמצעי מניעה. זה מה צריך להיות ראשוני. ו אל תקווה שותף. זהו עניין אישי טהור. אם השותף קלות שטופלו בנושא זה, אז אתה צריך להיות חמוש במלואו.

יש מספר בלתי מוגבל של אמצעי מניעה. על דרכי המכשול של אמצעי מניעה יודעים הכל. מספר עצום של שאלות סיבה אמצעים הורמונליים, ובאופן ספציפי - גלולות.

מסיבה כלשהי, אנשים תחת זמן הם טרנדי לוחות. אבל אחרי הכל, הם לא רק להגן על הריון מיותר, אבל הם והם מניעת רבים "נקבה" פצעים. יתר על כן, כמה מפתיע זה לא גלולות נשמע מעוררות את בואו של הריון כאשר נעשה שימוש תרופות איכותיים מאי פוריות. כי השימוש שלהם מוצדק ונזקק.

זה מה שאתה לא צריך לעשות, זה לוקח את אותן גלולות כמו בחברה. רקע הורמונלי לכולם שונים, ומרושט את הבחירה של זה אמצעי מניעה צריך רק לעשות את הרופא. ולא צריך להתגלגל עיניים! רק הטיפש המלא של Hapnet 1 נופל בבית המרקחת בלבד ולכן, כי "אז האינטרנט כתוב". הרשת לא לאבחן, ואם לא לצוד מאוחר יותר לגלח בבקרים, כמו גבר שהותווה בשבילי, עדיף ללכת לרופא.

הם מתנהגים גלולות עם מאקר כזה: תהליך הביוץ מדוכא. זה לא אומר כי אישה עכשיו חופשי מן הווסת ו PMS. זה קובע כי תא הביצה עכשיו לא יכול לעמוד בחצרים ולהפרות. אבל זה אומר שהיא מבוזבזת. זה מעולה. מאוחר יותר זמן החיתולים מגיע, יותר טוב. גלולות ממושמעות מאוד. אחרי הכל, הם צריכים לשתות לעתים קרובות. אבל כל הזמן יש תשלום נוסף. לפני השנים עשר השעות האחרונות של התקופה האחרונה, כך שיש לך זמן לקחת "מאוחר. בנוסף, זה מאוד פשוט: אכלתי dreade ואת הראש לא כואב. אין צורך לחפש כל חודש בתחתונים עם ההמתנה געגוע "אורחים".

Shorty ו giant2

שאלה זו כוחות לדאוג גברים ובוזקים נשים מקומטות. יש דיבור על גודלו של הפין. כמה קומפלקסים היו גדל על האדמה הזאת! כמה פרידה וכישלון. אבל די קריאה לפחות אנציקלופדיה דבש סובייטי להבין כי "סוס" חריג מן הכללים, ואת הגיבורים של סרטי פורנו, אנשים שעברו ליהוק קשה. הגודל הממוצע של חבר טווחים מתשע עד ארבע עשרה ס"מ. סך הכל! ומה ניתן לבצע נסים כזה חבר! הרגישות של הנרתיק היא רק שלוש - ארבעה ס"מ. עוד כל! אֵזוֹר Off-LAINA! בנוסף, הגודל הממוצע אינו גורם שותף אי נוחות, מה שלא יהיה Bukovka "ZY" היא לא התגשם. אז העינוי הוא מיותר, אבל לקרוא קמא סטרה היא מאוד שימושי.

מיתוס OB סקס אחורי

תודה לתעשיית הפורנו, סקס אחורי מקבל את כל הענק פּוֹפּוּלָרִיוּת. זה גורם תחושה שכל סוג נעשית על ידי כל. אבל ב באמת הכל לא בסדר לגמרי. כדי להתחיל לתרגל אנאלי, אתה צריך, לפחות, רק ללמוד כראוי לעשות אהבה. חדירה בלתי מבוקרת בתחת אינה פשוט לא בטוח. זה יכול לפגוע ברצינות ולתמיד לחזור על הרצון לימוד. סקס פדיון זמין לנציגים של LGBT, אבל עבור תושבים רגילים כוכבי לכת התחת עבור תאריך אחר. אבל. אם זה היה חסר סבלנות כדי ניסיון, אז מן היסוד בצע מספר כללים:

חוֹמֶר סִיכָּה. היא צריכה לדאוג קודם. התחת לא יכול לייצר ריר טבעי, אשר מצוין לחות קירות ספינקטר. אם אין חומרי סיכה יהיה, ואז מאכזב זורחת הן. חוֹקֶן. עניין קדוש לפני מין אחורי. אין ספק, אתה לא צריך להבהיר מאשר רצוף כניסה למלוא דרכי המעיים? קונדומים. הנה בלעדיהם בכל מקרה. אפילו תחת בעיה לחלוטין, לא יהיה נקי. לֹא, לֹא נָכוֹן. זה יהיה נקי יותר, אבל מחיידקי חיידקים לא להיפטר. לכן כי אם אין רצון לרפא את thrush ומחלות אחרות, הקונדום נחוץ לשים על! וכן, זה צריך להיות שונה.

Potenne ליידי אורגזזמה

אז זה מה מביא השותפים ההיסטריים השקטים, הוא ladiesky אוֹרגַזמָה. כולם אומרים שהאיש חייב להביא את הגברת ויגיאה פיסקי. ואם מאדאם התיז, אז זה הגבול של הרצונות. חלקית הם ימין. זה נכון. אבל זה בא לאורך זמן. אבל למה משימות של נשים עם אורגזמה, אתה צריך להבין.

כל הכישלון הוא כי לגברות יש שני אזורי אורגניים: הדגדגן והנרתיק.STD - מחלות המועברות על ידי שיטה מינית. במילים פשוטות, מין מחלות. כל הסכנה היא כי פצעים אלה למעשה בשום אופן לְהוֹפִיעַ. בנוסף לזון, ואחר כך גברים. פֶּתִי.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מידע זרועו מסקנה שגויה כי למעשה ליווי הוא משהו, חובה, נתון, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל כאן מעטים יודעים כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אין ספק, נקודה מסתורית זו קיימת. ואת האגדות, מי הולך על זה, רק מיתוס נפיחות. אבל אורגזמה הנרתיק אינה זמינה בגלל גרוע. ו באמת, הגברת אורגזמה בנרתיק מתחיל לחוות הרבה יותר מאוחר. לעתים קרובות, הם באים אליו רק דרך שנים של חיי הנישואין. אבל לא בזה מַהוּת. הוא אמר כי האביר, זה יכול בהצטיינות אפילו יותר מאשר גברת, אבל בתור ג'נטלמן, עליו להביא את המקרה עד הסוף. ואתה לא צריך ליפול פרטראפס! עדיין קדימה!

מוּסתָר לחצן G_G

הו, כמה צעירים פרצו, וחשבו כי "כאן, מצאתי את זה, עכשיו אני אלוהים!-. בנוסף, הבנות עצמן מלמדים את עצמך לסוג זה של פריקה. בגיל ההתבגרות, לא כל הבנות נקטו אוֹנָנוּת. הסקרים הנוכחיים מאשרים כי בנות אוננות להתחיל הרבה יותר מאוחר בנים. וכמובן, בתהליך משתתף רק דַגדְגָן. מצא לחצן זה לא עושה עבודה. קשה לדחוף את זה קשה. בפעם אחרת קל יותר לעשות שניים - שלושה מין פועל בכל דרך ולהביא שותף לטירוף מאשר פעם אחת גלול עם נקודה זו. הסיכויים של העובדה כי הנקודה יעבוד 50/50. לֹא שום דבר מצחיק יותר מאשר מטפל עיסוי מרוכז עם טיפות של זיעה על מצחו מכולת ואצבעות רועדות. זו האמת, מצחיקה וטבח. נקודה G הוא נקי, ו כולם עובדים בדרכים שונות. אז זה לא שווה סבל, אבל למצוא את זה אתה צריך להתנסות. בסופו של דבר, אדם הוא לא?!

אלה מצמרר stpp5

מהו SPPS יודע הכל. ועל אלה שהוסברו במיכל. אורגזמה הדגבית היא הנפוצה ביותר בהשגת. זה יכול להיות קבל אפילו מרכיבה על גדול. אבל כדי להגיע אליו במהלך יחסי מין יכול רק עם גירוי נוסף. הם אוהבים להסתתר גוף הקורבן ולירות פתאום, למשל, בדיקה רפואית. שנים ארוכות וארוכות הם לא מתבטאים. אותו עגבת, למשל. הוא הופך טבעי לאחר 5 - 6, ואפילו כל 10 שנים. הגנה מפני אחד - מחסום אמצעי מניעה. וזה אומר כי הקונדום צריך תמיד להיות מוּכָן. כי הבחור הוא הנערה. בפרט, אם אין שותף קבוע, ואהבה למין אין הגבלות. ובכן יש לך בקבוק של mirograms איתך במקרה, "אהבה לא תתאים ...".

כאן, למעשה, וכל מה שאתה צריך לדעת בעת הצטרפות בחיי הבוגרים. סקס מוצלח ונעים!

שירותי ליווי

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

כמה יתרונות קצרים עבור אוהבי מתחילים לא קראת, עדיין לומד בפועל. להיות מוכן לעובדה כי הפעם הראשונה בשבילך אולי אפילו לא נראה. להגדיר את עצמך כי הראשון יהיה קשה כמעט שום דבר לא ברור. אז זה סקס הופך באיכות גבוהה שונה, אתה צריך למעשה בפועל. זה לא יעבוד כדי לשלוט הכל ולצאת - להתחיל עם אפשרויות מסורתיות, קונבנציונאלי, עובר באופן שווה יותר מרושע. זה ייקח את זה במשך שנה אחת, אבל קשה לבוא עם כיבוש שימושי יותר כי זה שווה את זה להיות מופרע. תשנה הנאה ממין!

Просмотров: 528 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 29.03.2024