00:13
אילו חותרים שונים מן החשפנית

בדיסקים וברים לא מספיק כדי ליצור את האווירה הנכונה עבור הפנאי. יש צורך להציע צופים של המופע. למטרות אלה של מסלול הנחיתה או חשפנית. נערות צעירות מכל סיבה שהיא, כי אלה כיוונים הריקודים זהים. למעשה, ההבדלים חשובים ועליהם, אתה צריך לדעת אם אתה רוצה לעבוד באזור זה.

השחפים הם מי?

אם החשפונות ברורות. הם בנות אשר מופשטים להפליא בתוכנית התוכנית. רקדני GO-GB אינם מרוויחים כל חשיפה לגוף. הם יכולים להיות פרנק, אבל לא בגדים וולגריים. משימת השחפים במועדון האופנה - להפוך את הציבור. המבקרים חייבים לרקוד, לקנות קוקטיילים יקרים. ללא רקדנים מאומנים, הרצפה של ריקוד המועדון נראה כמו דיסקו כפרי.

כמה מועדונים מחוממים על ידי הציבור עם הניסוח. Ge-Go Girl הוא צודק בלובי, מרגיע. בשלב מסוים, אישה מקהל רובים על הבמה והאורות! מופעים אלה מופיעים מרהיבים, סיביות ציבוריות.

כי חשפנית שונה מן הרים

נערות ליווי בחיפה

מה זה ללכת... איך להרים nar...

לאחר ארגון ריקוד במועדון, הילדה צריכה להבין איזה סוג של עבודה זה לוקח - חשפנית או רולר. ההבדלים יהיו בשיעורי בית ושכר.

הנה ההבדלים העיקריים רקדנית Go-Go-Go של סטריפטפורט:

  • יש הימור מאחורי הסלון או המשכורת החודשית. לעיתים קרובות יש משכורת.
  • אין צורך לרדת לציבור. ללכת רקדנית עובדת על הרציף או הבמה. הנערה אינה מתאימה לגברים, להפגין קמעות. המשימה העיקרית מורכבת נעה יפה בעקבים גבוהים, גרימת הערצה לגברים ולקנאה אצל נשים. החשפנות מחויבות להפוך את השלל של כל מבקר כי הם עובדים על העצה. זה טוב אם יש כלל במועדון - אסור לגעת רקדנים.
  • כושר אידיאלי וסיבולת - תנאי חובה. ריקוד בלי לעצור במשך 1-2 שעות קשה. זה מבחן אמיתי עבור הגב, הברכיים והידיים. מוסיקה קצבית, ריקוד מהיר. ב סטריפטיז אין ציונה. כל תנועות חלקות, מסודרות. לבצע סטריפטיז, חשוב לבחון טפסים שופעים ומתוחזקים היטב באיכות מסוימות יתקבלו בברכה.
  • הצג פחות מאשר חשפנית. עובדה זו אישרה רקדנים רבים במועדון. בשל טיפים, אתה יכול לקבל יותר כסף. לכן, רקדנית GEB-GB תמיד התאמן הצריכה.
  • אין צורך להתפשט כמו בסטרפטיז. אמנם יש רוים שיכולים לשבור את עצמו עם עצמם בעת ביצוע, אבל זה הרצון האישי של הילדה. חשפנות הם חלקית או מוסר לחלוטין בסוף התוכנית. זה עבור סופי כל כך מרהיב כי היא מקבלת כסף.
  • ריקוד בדיסקו ובמשפחה

    קריירה של רקדנית במועדון לילה או בר בנות 18-19. מרדף עבור כסף גדול אור עושה נשים המעוניינות בפעילויות פנאי. ואין שום בעיה עם זה. על ריקוד הקוטב יכול להרוויח 150,000. רובל בחודש, ועל תנועות התבערה על סצנת החותרים לקבל מ 2.5 אלף. רובלים לשעה.

    החקירה בין עובדי המועדון הראתה כי הרקדנית היא נשואה לעיתים קרובות, יש להם ילדים. אם בן הזוג הוא לא נגד גורל כזה, האישה נשארת על הבמה. ספירת ההרחבה אושרה רק לעתים נדירות על ידי גברים. כמעט כל בעלים אוסרנים לבנות להפוך את השלל לעבר הקוטב. במידה רבה יותר, זה בשל העובדה כי החשצה חייבת לרדת לחדר.

    כתוצאה מכך, הזדמנות לרכוש את ההזדמנות לקבל משפחה. תלויים גם אחרי הלידה חזרה למועדון, אם תתברר לשחזר את הדמות. עבודה זו אינה מביכה גברים, כי הרקדן נשאר באותו מקום ואינו מנסה לבגדים שלו!

    Просмотров: 146 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Пятница, 26.04.2024