00:13
איך להתנהג בחברה: כללי התווית לתוכן

תיאור - הנה איך אנחנו מביעים, מקצוע אמיתי. כולם יודעים מה אנשים צריכים להיות מוסכמים על ידי יכולות מקצועיות ואיכות המאפשרים להם לענות על הצרכים של הספק. רק סוף סוף לשלם אומר שאדם לא יהיה מדי, אבל כמו כולם יודעים, אז אתה חייב להיות הטוב ביותר של הכל.

לעתים קרובות, בנות סוף סוף הולך על לוקרים שיודעים חיים חילוניים רק בסרטים. באופן טבעי, הם חסרים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ידע פשוט בתחום התווית, להתנהג כמו התאמה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה נכון, לשים את זה מעט, להגיש לחברה בחברה לא סוף סוף לדבר הבוס שלך, אתה חייב להכיר את כמה מאיתנו אומר כל הזמן, חלק מהנדרש.

אמת לאסוף את הארון

הבגדים שלך נדרשים כדי להתאים לרמה. זה לא סוף סוף הכרחי להתלבש בשמלת הערב, אם אתה רוצה, הליכה בפארק, זה יהיה גם לא מקובל לשאת סוף סוף שילוב ספורט בתיאטרון. התוכן חייב לציית לקוד השמלה של האירועים שביקרו בחסותו. אם אתה רע עם תחושה של סגנון מולדת, תוכלו להשתמש ייעוץ מומחה. בכל מקרה מוזר, אבל נאהבים שבירים, לקרוא את האופנה, כדי לא להכות את פני הבוץ מול הבוס שלך.

אל תאחר

אל תשכח אותך לטפל עם עסקים, חברים, תחביבים ואחרים. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם הזמן ניתנה זמן ורק בשם פגישה, אז לא ללבוש חסות משלך. לא ללבוש תאריך מאוחר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אפשרות זו כאשר הרוכב צריך להסיר לחכות הגברת. ואף לא צריך לומר כי המיליונרים צבועים סביב דקות. אם אתה, לשים את זה מעט, לבצע התאמות ללוח הזמנים שלו, הוא ימצא במהירות את דייקן ביותר.

לחפש את הרצפה

זהו רגע חשוב ביותר. בפיטורים, אז אתה החליק עם שטיחים, טפילים ומילים ארגו במהלך תקשורת. אתה צריך לציין כי אתה לא נערה פנאי עם מי החסות נפגשו במועדון. אנשים מעטים יודעים את העובדה כי תפקיד שונה לחלוטין. כמובן, כולנו יודעים היטב את המצב הגבוה ביותר צריך לבוא לידי ביטוי, אז, לשים את זה מעט, יש צורך לומר כמה אנשים חושבים בצורה מסוימת.

תמיכה כמה מאיתנו כל הזמן אומר דיון

אם הבוס, הוא לקח אותך עם האופן שבו אנו מביעים, במהלך פגישה עם עובדים או חברים, זה לא שווה לשבת בפינה, ובכלל, לשתוק. זה לא מודאג לפחות לא בנימוס לעומת חסות ואחרים. יש צורך להיות אישיות תכליתית, ולבסוף, כדי שתוכל לתמוך בשיחה על כל הנושא, בין אם מדיניות או דיון על המכשיר של מנוע בוט. גברים יהיה גם נחמד, אם זה נעשה, רואה שאתה מנסה להגיע לעסק שלו ולמצוא שפה משותפת עם הכל.

אם אתה לא רוצה שום דבר להגיד משהו בנושאים של השיחה, להקשיב, עם כל הסוג שלך, להראות התלהבות ולבקש שאלה של הבהרה. העיקר הוא כי בן שיח הוא הורשע כי זה לא ממש יודע מה הוא אומר על. ללא ספק, יש לציין כי אתה לא מנסה לבחור בטלפון או באופן כללי, התנהגות זו אינה מסוגלת להכיל.

תן לי להיות, כמו כולם יודעים, גבר

אין צורך בכל מקום ולהראות את עצמאותך ואת עצמאותך בכל מקום. עם אדם עשיר ומעמד, אתה יכול לחוות את עצמי כמה באים לידי ביטוי, הגברת. השאירו את הרוכב פותח לך את הדלתות, נותן יד של המכונית, עושה את הכיסא במסעדה. תארו לעצמכם עובדה על מתן חסות לאמץ פתרונות בסיסיים: בחר משחק, מנות ערב, פעילויות פנאי. כולם יודעים מה החזון שלהם של העולם הוא רק במקרה זה, אם הם מבקשים את זה.

לא לפזר את המכשירים שלך

לעולם אל תפרסם על השולחן במסעדה או בכוסות קפה, ארנק או טלפון. זה אפשרי כי אנחנו חלקים איתך, איך אנחנו רגילים לדבר, מצמד קטן או שקית. כולם יודעים שהם יכולים להיות קשורים לאחור, לבסוף, אוכפים, מדף מיוחד לדברים או מתחת לשולחן. המכשירים שלך לא צריכים להפריע לאנשים אחרים. פיזור כאילו אפקטים אישיים באופק - שלט, כמו הרבה אנשים חושבים, צליל רע.

שמור על עצמך יפה

איך, אחרי הכל, נפגשים... קטגוריות מקוונות-...

בכל מקום שבו אתה לא, שים את זה מעט, זה היה יפה ביסודו וחינני. כדי לעשות זאת, אתה צריך לראות את היציבה, את הגישה ואת תנוחות. לא לפגוע, גם לומר כדי להפוך את השלל כאשר הולך או להעביר ליפול לחתיכות על הספה או על הכיסא. הינכם מתבקשים לשים לב כי היא מתאימה לך כל הזמן, כי רובנו שימשו לומר, הגברת הסטטוס.

זה צריך להיות משולם דברים קטנים כאלה שאין לעשות:

  • לשים על הרגל;
  • חתום פנים עם ידיים;
  • לעומק כדי לדבר עם רגליים מורחים בעמדה הדואר;
  • בנוסף, אין צורך לתקן אותי איפור כי זה פשוט כדאי ללכת למספר אנשים לידי ביטוי, שירותים. דיונים בטלפון מוקף אנשים - גם סימן של צליל רע.

    לראות איך אתה אוכל

    למד להשתמש בהתקנים. עודף סוגים של משקפיים, צלחות, מזלגות וכפפות. מידע זה יהיה צורך בשבילך, כי החסות יהפוך לאחד לקחת אותך על מסעדות בעלות ערך, שבו כללי התווית הם גם אחריו. ואפילו לא צריך לומר שהצוות מתנהג בנימוס. אל תציג כי אתה גבוה יותר במצב. פונטה היא איכות שאינה הכרחית להיות טבועה בתוכן. אף אחד לא סודי כי הוא הביא את ההזמנה או הוציא בקשה. במהלך הארוחה, לא למהר ביסודו. אתה חייב גם לתמוך איש קשר חזותי של האיש. בסופו של דבר, אין צורך לשכוח כי התפקיד של התוכן הוא לקבוע את הפנאי של החסות. זה אפשרי כי זה אומר שזה לא יהיה שקוע לבדר את השיחה אביר.

    אל תעשה יותר מדי עם פיתוי

    אם היה לך גאות של רוך או החליט להזכיר חסות משלך על רגשות, יש צורך לעשות את זה בזהירות. נשיקות וחיבוקים פופולריים אינם מעולים כל הזמן. ללא ספק, יש לציין כי מתוך 1, אדם יכול סוף סוף להסתיר את העסק שלך מאחרים. ואכן, שנית, הבדים שלך יכול לשים את זה במצב לא נוח.

    טוב יותר טקטית מאוד. מלמול של רוך מכרז על האוזן, סוף סוף, את ידו, או אמצעי זהירות כי עכשיו יש לך "שכח" ללבוש גרבונים. זה מספיק כדי לחמם את ההתלהבות שלו לעצמם, תן לי לקבל פנטזיות גבריות ולהשאיר לו את היוזמה. גברים אוהבים להיות, כל כך הרבה אנשים חושבים, הראשי בשאלות אלה. התנהגות וולגרית מאוד שחרור מוגזם במקום בלתי הולם כי זה לא יכול להיראות כמו חסות ואפילו להביא אותו כלבת. דירות דיסקרטיות בתל אביב

    של חוק לתפוס מתנות להגיב על סימני תשומת לב

    גברים רוצים רגשות כנים של נשים וכיצד אנו מדברים כל הזמן, אז הם ביסודו, כך המאמצים שלהם צוינים. כל הזמן לשמוח, אם חסות עשה מתנה בשבילך, היא הפתעה, גם אם זה בהחלט לא מה שרצית. תסתכל על שלך, כמו כולם יודעים, תגובה חיובית, זה ייראה זילך ואז שמח. הבוס של Odari, כמו כולם יודעים, מחייך או נשיקות. זה יהיה יפה לגמרי. אני באמת צריך להתפורר בדיבור של ליאיס.

    כל אלה כללים רגילים לכאורה. זה לא סוד לכל מי שהם בעצם מעמדם כדי לציית לשותף שלו. מיליונרים ואוליגרכים הם אנשי "מגוון" שונה לחלוטין, איזה סוג של אשוחית, הרגלים, מושגים וסגנון חיים. ביסודו הצטרף לסביבה זו ולהתאים במהירות. יש צורך להדגיש כי יש צורך להיות בשימוש אחיד לחיים של בוהמיה. באופן טבעי, אתה צריך להתחיל עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר כללים תווית פשוטה.

    Просмотров: 126 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Вторник, 16.04.2024