קמה סוטרה עושה אוהבי הניסוי. ובכן, חידושים במין - אחד התנאים העיקריים של איחוד אהבה עמיד. אבל קרבה אינטימית לא תמיד מרמזת מקוריות. יש רגעים שבהם שותפים לבחור רק את תנוחות נוחות ביותר עבור סקס. עליהם וללכת לדבר היום. נערות ליווי במרכז

התוכן של המאמר

1 החזקה מיסיונרית 2 "כפות" 3 "כפות פנים אל פנים" 4 גרסה קלאסית של יציבה "רוכב" 5 Pose "רוכב להיפך" 6 תנוחה מיסיונרית עם רגליים מורמות 7 "Pose 69" 8 "כלבים בסגנון"

תנוחה מיסיונרית

הפופולרי ביותר תנוחה Kamasutra למין בכל רחבי העולם. למה להמציא אופניים אם אחד הצמדים הכי מגניב "שוכב על פני השטח". מהו כבודו? כמובן, הראשי PLUS - שני השותפים נמצאים במצב הנוח ביותר.

אתה יכול ליהנות מן המראה והבעה של פנים שותפים. גברים לא צריכים ... Читать дальше »

Просмотров: 153 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

תאריך אינטימי עם מבולבל אף אחד לא מפתיע. גברים בגילאים שונים משתמשים בשירותים של פריז. עדיין לפעמים יש מצבים שבהם הגברת מוצאת את האיש למין והוא מוכן לשלם בשבילו.

שירות ליווי בישראל יעיל. מכפילים, לקוחות - בחורים משגשגים המתכוונים להסתכל בחוסר בחלון, הליכה ישירות בהישג יד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

בני זוג שירות על שיחה Kyiv ועיירות אחרות של אוקראינה הוא במהירות צובר פופולריות. היא מסודרת על ידי נערות בודדות, מותשת על ידי אהבה ובידור בשר, אישה העסקית המזוין חסר זמן להקמת חיים אינטימיים, גם זוגות חמדנים המבקשים לשנות מין נישואין חמוצים וזהים זהים. איש שיחה מצוינת הורה למפלגת רווקות - מפלגת נשים מול הנישואין, במשפחה שבה התאמן שלישיה סקס, אבל אין עיצור על העסק בפורמט זה של חבר קרוב. בחור רגוע יכול להיות מוזמן להיפגש עם פילגש שלו כהפתעה נעימה, אבל בתנאי שהיא חולם על חדירה כפולה, ולא אכפת לך הרגשות האלה לקבל.

גברים על שיחה: מי ה ... Читать дальше »

Просмотров: 3974 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

סקס תמיד לא הולם. עם זאת, לפעמים, כול הנאה והנאה היא עמומה שזה לא מפתיע - לעתים קרובות "התמוטטות" לא נעימה שכזה מתרחשת בהיעדר ניסויים בתנוחות, רצון למשהו מחקר חדש לגבי גיוון מיני, ותחושה ברורה של ניכוי שלם מן ההעדפות ואת הפנטזיות של השותף.

התוכן של המאמר

1 חשיבותם של סטייה מינית ביחסים 2 איך להיות ילדה "רעה" במיטה

בכל מקרה, יחסים קבועים וארוכים טווח הם במוקדם או מאוחר יותר התגלגל לשגרה, שממנו אנשים רבים סובלים. עדיין, קרבה אינטימית נחשבת "מנוע" כדי לחזק את הקשר הרומנטי בין האהוב.

כשמדובר במין, והנערה, והבחור צריך להיות "ניווט, לתקשר ומתפשר", אומר שדין פרנסיס, מטפל על מין, נישואין ומשפחה.

אבל מה לעשות, אם אתה חף מפשע, ביישן, אתה יכול אפילו לומר, הבריאה "וניל", ופעולות מיניות פעילה ופלטאות נראה משימה בלתי נסבלת? אם הצרכים שלך עולים בקנה אחד עם הרצונות של המאהב? האם אתה בוטח ברגשות שלך ורגשות? ואתה מרגיש לגבי הגוף שלך בכבוד?

... Читать дальше »

Просмотров: 810 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

מאמר זה נוצר עבור אלה שכבר נפתחו הגדלת חיים אינטימיים, אבל עם כל זה שום דבר בו לא הגיוני. איך לעשות סקס לא מסוכנים וקליט, איך לא להגיע לראות ולהיות כיסים מנוסים? תשובות ל כל השקרים השאלות האלה על פני השטח. אז, לקחת עיפרון, אנחנו אנחנו מתחילים את הערב שלנו!

התוכן של המאמר

בטיחות 1 2 Korotushka וענק 3 מיתוס OB סקס נפרד 4 פוטן ליידי אורגזמה 5 מוסתר ג 'לחצן 6 et Creepy std

בְּטִיחוּת

סקס - דבר נורא! כן כן, שום דבר מצחיק! לימוד סקס - לשבת על חבית אבקת. אבל רק במקרה זה, אם לא אמצעי אבטחה נצפים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אשר יקצה את המותג יעשה חברה נעימה.

נכנסים לתוך החיים הבוגרים, אתה צריך לתת לעצמנו הדו"ח הוא כי הילדות נסתיים ואף אחד לא יחליט שאלות של אנשים אחרים. מאז "החתן" עלה, אז כל היופי של האחריות טמו ... Читать дальше »
Просмотров: 557 | Добавил: kasichuvxda | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Среда, 15.05.2024