02:44
תחפושות ריקודי בטן

בדים המשמשים בתלבושות לריקודי בטן מבוססים בעיקר על התרבות האתנית. לפיכך תחפושות ריקודי בטן מתחלקות לשתי קטגוריות: "חיצוניות" ו"פנימיות". התחפושת החיצונית ידועה גם כתלבושת פולקלורית הנלבשת במהלך הופעות ותערוכות ריקוד, אלו כוללות אביזרים כגון חצאיות, תליונים, חרוזים, צמידים ועוד. התלבושות הפנימיות מיועדות לאימונים יומיומיים ברגליים יחפות (לא כולל פעמונים פרסיים).

בהיותו מתרגל ריקודי בטן, לא תמיד קל ללבוש תלבושת 'איכותית'. אז חיפשתי כאלה שאתה בדרך כלל מוצא בשוק.

תחפושות ריקודי בטן יכולות ללכת הרבה מעבר לשבט. הם מגיעים בהרבה עיצובים וצבעים ויכולים לנוע בין 200$ או יותר לתחפושת אחת ועד 150-350$ לסט של שלושה בחבילה.

רוב תקליטורי ה-DVD של ריקודי בטן ילמדו אותך איך להכין רעלה מותאמת אישית או לרקוד ריקודי אירועים מיוחדים עם צעיף.

ראוי לציין מה שאהבתי באופן אישי בסט שהזמנתי כולל סרט ראש ושכמייה, זה שהיו מדריכים למתחילים עד מתקדמים הכלולים בו. ככה אם אתה מישהו כמוני שלא יודע כלום על ריקודי בטן או אפילו רוצה רעיונות לריקודים אחרים, הכל כאן!

ריקודי בטן הם ללא ספק הצורה העתיקה ביותר של ריקוד ידוע. נערות ליווי בתל אביב

זה כולל בדרך כלל רעידות ירכיים והרבה תלבושות סקסיות וחושפניות שמעוררות תשוקה מהצופים שלהן.

כמעט כל התלבושות לריקודי בטן מושפעות מהמסורת המזרחית, החוגגת יופי ומסתורין באמצעות עיצוב בגדים. הרעיון הוא שהרקדן יוכל לנוע לכל כיוון באין מפריע בכל הנוגע למתיחה, פיתול או סיבוב הגו בחן. גם נשים ערביות במצרים העתיקה לבשו את הבגדים הללו במהלך פסטיבלים, מה שהפך נהוג היום למקצוענים וגם לחובבנים. להלן כמה טיפים של אומנים מצריים לגבי עיצוב השמלות הללו לנוחות לבישה:

א) זיבה מעדיפה עיצובים בסיסיים יותר שנותנים מקום להתרחבות בירכיים, כי הם מציעים יותר נוחות מבלי לוותר על הסגנון. הוא אומר שזה אומר לעצב שמלות ללא קרינולינה מתחת - והן עדיין יכולות להיות רקומות עשירות בחוטי זהב או כסף על בד משי

ב) עודדו רקדנים שלא

רקדנית בטן דורשת כמה סוגים של תחפושות כדי להופיע בצורה האופטימלית שלה, ומאמר זה ידון בתחפושות השונות הללו כמו גם בחומרים שמהם הם עשויים בדרך כלל.

חומרים: ניתן להכין תחפושות לריקודי בטן ממגוון רחב של בדים כגון סאטן, פוליאסטר, קטיפה וכותנה. החומר המשמש יהיה תלוי במה שהכי מתאים לסוג הביצוע שיוצרים כוריאוגרפיה.

אם אתה מחפש תחפושות לריקודי בטן במחיר סביר, הקישורים בסעיף זה מספקים מידע שביקורות הן המותגים הטובים ביותר לקנות מהם וקישורים חסכוניים לקנות מהם.

חובבי ניואנסים אותנטיים של ריקודי בטן יכולים לחפש תלבושות שנעות בין עיצוב טורקי מסורתי לפרובוקטיבי. האתרים הבאים מספקים אפשרויות משתלמות.

Above & Beyond Costumes היא אופציה נהדרת עבור שמלת רקדנית קלאסית צרפתית/מצרית, כמו גם אופנת כלות בימי הביניים והודיות.

Bely Dance World מציע חצאיות יפות, צעיפי ירכיים ותכשיטים יפים שיגרמו לך להיראות כמו מלכת ריקודי בטן!

ריקודי בטן הוא סוג של ריקוד חושני שמקורו במדינות צפון אפריקה והמזרח התיכון. המפגשים הראשונים של המערב עם צורת הריקוד המרתקת וההיפנוטית הזו היו כמקצוע אקזוטי בקהיר. הרקדנים הרוויחו שכר גבוה יותר מאשר מוזיקאי פולק לבנונים רגילים, מה שהפך את המקצוע לפופולרי למדי.

התחפושת המסורתית כוללת שמלה דמוית מחוך, שמכניסה את הבטן פנימה על ידי צריבה או הדגשה על ידי סיכות הקשורות לסרטים המשתלשלים מהמותניים ומטה בשתי רכבות ארוכות משני הצדדים. דוברי ערבית מצרית קוראים לתחפושת מסוג זה "'אוביה". זה גם מדגיש את הציפה מכיוון שהוא לא מגביל את התנועה סביב הירכיים והבטן.

החומרים המשמשים לתלבושות מסורתיות עשויים להשתנות בהתאם למקום הייצור, אך בדרך כלל מורכבים מבד וחרוזים מזהב לבן, כסף, נחושת אדומה או פליז להדגשה בהתאם למדינה (מצרי).

Просмотров: 73 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 19.04.2024