16:33
נשיקות חושניות: הכל על עיסוי ארוטי עם שפתיים

"צרפתית Bancio", "סניף סאקורה" - זה ציוד מיוחד ארומסם יש כותרים רבים ופרשנויות. אבל המהות יורדת לאחת - במהלך הפגישה, המעסה מחויבת לספק את הלקוח לא ביד, אבל הפה. עם כל זה, השפתיים והלשון ואפילו השיניים הולכות לכולם. מנקודת מבט כזו, אף אחד לא מסרב, ולכן השירות הוא מאוד פופולרי בסלונים, ובכן, ועל פי המחיר, זה גם עולה הרבה יותר יקר. אנו נראה את האינדיבידואליות של התנהגות, כפי שרבים מאיתנו אומר כל הזמן, עיסוי כזה, כי ללא ידיעת הדקויות של יישומה, באופן כללי, כדי לספק את האורח זה לא יהיה קל.

איך אנחנו רגילים לומר, עיסוי ארוטי עם ספוגים

"נשיקה צרפתית" או "סניף סאקורה" עיסוי מרמז אולפן איטי, קרע וחושני חד פעמי של הגוף של הלקוח עם ספוגים מעסה. לשים לב לעובדה כי לאורך כל הפגישה, הלקוח הוא בשיא ההתרגשות, ובגמר, באופן כללי, יש שחרור מסיבי של אנרגיה מינית.

כך שהתהליך עבר בברכה מאוד ללקוח, וכפי שאנו מבטאים, העיסוי ביותר, כדאי לשקול היבטים שונים:

  • במהלך עיסוי, הילדה בהחלט צריכה לאסוף את שערה בתספורת או בזנב הגבוה ביותר, ולכן הם לא נופלים בתחתית גוף האורח. אנשים מעטים יודעים כי התור יסיח את דעתם של רגשות.
  • עבודה עם שמן עיסוי קלאסי במהלך הפגישה זו לא יעבוד, כי המעסה סוף סוף צריך ליצור קשר עם הפה שלך איתו. תארו לעצמכם עובדה כי במקרה זה טוב יותר בסופו של דבר, לקחת חומרי סיכה מיוחדים על בסיס אקווה. אתה יכול גם להכין את העקביות של עיסוי "אכיל" של חמאה, פרי הדר ודבש ארזים. יש לציין כי trussage יהיה אפילו יותר שובה לב וזה בלתי נשכח.
  • לא, לשים את זה מעט, זה שווה לאפשר הידיים שלך תמיד להשבית. ולמעשה, משמורת ספוגית עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, שטח עצום של הגוף יהיה קשה כמו שאנחנו כל הזמן מדברים, אז מעת לעת אתה יכול, באופן כללי, לעסות את האזורים הנותרים.
  • עוד היבט מרכזי - כאשר מתכוננים לפגישה כזו, ילדה עומדת לדבר עם השפתון, במיוחד אם קוסמטיקה, כמו כולם יודעים, מתמשך. שים לב כי עיסוי הוא בסופו של דבר, הקושי עשוי להופיע עם הסרת עקבותיו של הגוף של הלקוח.

    איך זה צריך Eromasaz תחת השפתיים

    במקרה זה, הראשי הוא רצף של פעולות. אם, לשים אותו מעט, להתחיל כמו כאוטי איך לכסות את נשיקות הגוף של הלקוח, זה לא, זה הפך להיות אפשרי להתמקד רגשות נעימים. צריך להעביר אחיד מלמעלה למטה. בהתחלה, בסופו של דבר, יש לשים לב לפנים ולצוואר, אז הבריח, החזה ואת הבטן, אתה יכול להפוך את האורח לכסות את הנשיקות על הגב.

    אפילו את עוצמת הפעולה היא כדי לדבר כדי להגדיל באופן אחיד. בהתחלה, נשיקות ללכת על המהלך, אז אתה יכול לחבר את השפה, וכאשר האורח יהיה גם כועס ומתרגש יכול להיות מעט, באופן כללי, לאכול את גופו. כולם יודעים שזה סוף סוף לאיש להתנסות רגשות קלוריטיים מאוד. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה זה עולה קלס מאוד בזהירות, כמו לא, סוף סוף, יש עקבות של השיניים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אפילו נשיקות לא מחויבים להיות קורבנות. כפי שלא היה מוזר, אבל המעסה מחויב לשים את זה מתון, זכור כי כמעט לכל הלקוחות יש גם נשים ונשים כי יהיה קשה יהיה להסביר כי עקבות הגוף נשארו עיסויים.

    תפקיד חשוב בטכניקה זו מבצעת נשימה. הוא חייב להיות שטוח עמוק יותר. לפני הנשיקה, יש צורך "לחמם" את הגוף של הגוף, כך מגע השפתיים נמשך במיוחד. הקצב הוא איך לבחור איטי ובינוני. Eromassage "banch צרפתית" יכול להיות חלק מושב, כפי שכולם יודעים, אמיתי, כפי שכולם יודעים את השירות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

    Просмотров: 3625 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Четверг, 25.04.2024