18:17
מה ההשפעה במיקום מלא יש על בריאות זכר ונקבה

דעתו של אחד על תפקיד המין ביחסים, לא. יש הסבורים שהם אפשריים ללא קרבה מינית, רוחנית למדי. אחרים בטוחים כי עבור יחסים בריאים בצמד, מין מלא יש צורך. מי צודק? אולי יש באמצע זהוב?

התוכן של המאמר

1 מהו סקס מלא? 2 סקס מלא בשבילו 3 סקס מלא בשבילה 4 ועבורם?

מהו סקס מלא?אני

כאן מבטים מדי לִהיוֹת שׁוֹנֶה. עבור מישהו זה חיי מין רגילים, עבור סקס אחר, אשר מספק את שני השותפים. במלואה טובה זה יכול להיות רק ב המקרה כאשר הוא תואם הן פרמטרים. למעשה, עבור כל זוג ישנם מאפיינים לקבוע את איכות החיים האינטימיים.

תחת סקס רגיל בדרך כלל מרמז על הנורמה הממוצעת של יחסי מין, ואדם כל אדם זוג. שיעור זה יהיה תלוי בגיל, סקס טמפרמנט, מצב בריאותי, למשל. הגדרות אוניברסליות ל סקס רגיל או מלא אינו קיים.

שאלה נוספת היא, אבל יש צורך הוא בדרך כלל? אולי אנשים יעלה בשלווה בלי סקס במיטה? אבל הוא חשוב לא רק עבור מערכות יחסים, אלא גם לבריאות.

סקס מלא עבור him2

הרופאים בטוחים כי מין מלא הוא הכרחי תנאי במשך חיים ארוכים, מאושרים, הרמוניים. טווח שלם נערך בנושא זה מחקר מדעי.

לדוגמה, מומחים של האוניברסיטה המלכותית של בלפסט עקבו כיצד מצב הבריאות של הגבר תלוי בסדירות של מעשים מיניים. כדי לעשות זאת, הם ניתחו את מותו של 1000 גברים בגיל העמידה בעוד עשר שנים כדי להשוות עם אנשים עם אותם מאפיינים, רק כמה חיי מין קבועים, ואחרים. התברר כי שיעור התמותה נמוך יותר באלה שיש להם יחסי מין כל הזמן מקבל הרבה אורגזמות במהלך החיים.

Sexologists אומרים שגברים יותר צריך קרבה אינטימית מאשר אישה. זה בכלל לא בגלל הם יכולים רק לחשוב עליו ולא לשום דבר אחר. רק כל כך מסודר זכר אורגניזם, ועם הטבע, כפי שאתם יודעים, לא תתווכח. מחלות רבות ישירות הקשורים התנזרות.

אונסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. רק זה עכשיו לא כמה רגעים מוצקים לעבודה.

לדוגמה, סימפטום של Tarkhanov כאשר מין עולה רְגִישׁוּת. לכן, גברים מתחילים חיפושים פעילים שותף למדיניות.

התנזרות ארוכה לעתים קרובות מוביל לאימפוטנציה מוקדמת. הגוף ללא הבדל מוביל לגבר מלא חצי חיים או לא, הוא עדיין ממשיך לייצר בהצטיינות והורמונים אחראי לעוררות. כדי לפרוק, הגוף יוצר לילה זיהומים, אז המוח מתחבר ושולח אותות לחסום דור של נוזל זרע, להאמין שזה כבר לא נחוץ.

על פי כמה אורולוגים, הבריאות של בלוטת הערמונית ישירות תלוי בתדירות של שפיכה. ללא שיעורים לאהוב רגילים סיכוי גדול של סרטן. לטובת התיאוריה הזאת, הרופאים מובילים את הטיעונים הבאים: ברזל יחד עם בועות זרעים סרטן דם של מסרטנים, אבץ, אשלגן, חומצת לימון, להגדיל את הריכוז שלהם של כ 600 פעמים. זה נעשה לייצור של נוזל זרע, שהוא "הנפלט" במהלך שפיכה, ועם זה הגוף עוזב חומרים מזיקים.

בכתב העת המדעי הבריטי המוקדש לאורולוגיה אפילו פרסם את התוצאות של מחקר סקרן. לדבריו, גברים בגיל 20 להפחית את הסיכון לסרטן הערמונית בשליש, אם לשפוך יותר מחמש פעמים בשבוע. כמובן, אתה תמיד יכול פשוט מסכים, אבל הרבה יותר נעים לעשות סקס מלא.

כל מה שאתה תהיה מעוניין לדעת על חיי המין של גבר שאספנו במאמר שלנו הבא.

חוסר משפיע שלילי על הנפש הגברית. הם מפתחים מדינה נוירוטית מובילה דיכאון, גירוי ואפילו ביטוי של תוקפנות. לפעמים הפסיכה סובלת כל כך הרבה כי יש מחלות חמורות עד פוביות, רעמה, רעיונות אובססיביים וכן הלאה. וזה בכלל לא פריקה, ומציאות קשה.

זה בשל העובדה כי במהלך סקס מתרחש, מה שנקרא ההורמון של האושר - אנדורפין, כמו גברים ואישה. הוא נותן תחושה של אופוריה, משפר את מצב הרוח, נותן כוחות מוסריים, הוא הרדמה טבעית. אלא לו טסטוסטרון מיוצר, אשר מחזק את הגוף ומגביר חסינות.

סקס מלא עבור HER3

תשוקה מינית של נשים ב הרבה תלוי במצב הרגשי, אבל התפקיד הגדול שיחק גם הורמונים המתנודדים כל הזמן באורגניזם הנשי. לכן, בתקופה ההתרגשות החודשית היא בדרך כלל מוגברת. גיל חשוב, שכן עם הזמן הגוף מתרחש, משנה את אותו רקע הורמונלי, איברים להתחיל לעבוד אחרת.

סקס מלא לבריאות הנשים הוא פשוט הכרחי. המעשה המיני עצמו, ובאורגזמה מסוימת - מניעת מחלות רבות הקשורות לגינקולוגיה ובאונקולוגיה. אין פלא כי הרופאים של התמחויות אלה תמיד שואלים את שאלת נוכחות של חיי מין רגילים.

שיעורי אהבה - זה התעמלות טובה עבור genitour. היא מחזקת את שלפוחית ​​השתן, שרירי האגן, שהחלישה עם הגיל, בגלל מה שהשתן מוחזקת היטב. מעשים מיניים רגילים מנרמל איזון הורמונלי, ועם זה מחזור הווסת.

אגב, על הורמונים, בנוסף לאנדורפין מרגיע, Oxytocin מיוצר, אשר יש השפעה מועילה על שינה. אחרי סקס טוב, השינה עמוקה יותר עקב עייפות נעימה. הורמונים של יופי - קולגן ואסטרוגן - גם בכמויות גדולות שנוצרו במהלך אורגזמה. יופי, עור, שיער, מסמרים, להתמיד.

לפיכך, היעדר חיי מין קבועים יש השפעה שלילית על היבטים רבים של חיי האישה - ממצב רגשי למצב גופני. גם אם אתה טיפה סיבות פיזיולוגיות, אז נשאר פסיכולוגי.

כל אישה חשובה להרגיש ברוכים הבאים, יש לה השפעה חיובית על ההערכה העצמית שלה ומוריה מוסרית, אשר מועבר לחיי היומיום.

מתכנן איגלוס מנוסה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ואבניים. עם זאת, זה כבר לא רק הצדדים שימושיים לעבוד.
https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

סקס היכון היא יכולה להתחיל להרגיש פגום, לקבל את כל דיכאון, דיכאון, תחושה של בדידות ובעיות פסיכולוגיות לא נעימות יותר.

ובשבילם?4

סקס מלא ומגוון - חלופה מצוינת לתרגילים פיזיים, במיוחד אם שלהם לא מספיק. יש תנוחות רבות המאפשרות לשני השותפים להגיע עומס מרבי על מנת לשמור על הרמוניה, לחזק כמעט כל שרירי הגוף. למה להוציא כסף על חדר כושר או מועדון כושר יקר כאשר הנה הוא סימולטור הטוב ביותר בחדר השינה.

סקסולוגים מאמינים כי אנשים בריאים במונחים נפשיים ומיניים לא יכולים לנטוש את המין ללא סיבה טובה. המיניות היא כמעט חלק בלתי נפרד מהנפש. כמובן, אי אפשר להכחיש את החשיבות של קרבה אינטימית עבור הקשר בין הרצפות.

בסופו של דבר, מין לא יכול להיחשב רק בתור תהליך פיזיולוגי, עבור רבים היא מידת הקרבה הרוחנית. הוא האמין כי עבור רוב נשים נוטים יותר לתפיסה כזו, אבל למעשה, הרכיב הרגשי הוא גם חשוב לגברים.

סקס מלא הוא לא רק נעים, אלא גם שימושי, ולכן, אם אין סיבות רציניות, כגון בריאות, אשר נאלץ לנטוש אותו, ואז לנסות לעשות אהבה עם יקיריהם.

קרא עוד על מה זה asexuality, ומה גורם להתרחשות שלה, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס חיובי משפיע על הבריאות הנפשית והגופנית של גברים ונשים - זה עובדה מוכחת ארוכה. הגוף של כל אדם צריך פריקה גופנית סדירה. התנזרות ארוכה היא כרוכה בקיפאון בתחום איברי האגן הקטנים שיכולים לגדול למחלות דלקתיות חמורות יותר. גם חוסר מין מלא משפיע על הנפש: אדם הופך להיות עצבני, סובל מתנדנדות מצב רוח. חשוב להבין כי אוננות לא מחליפה מגע פיזי. לכן, הביטוי "קיום יחסי מין לבריאות" הוא הגיוני מאוד ונכון.

Просмотров: 113 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 18.04.2024