20:35
ליווי ליווי. היסטוריה של הצלחה Zhanna

ז 'אנה מאז ילדות היתה ילדה, לשים את זה קצת, ביישן מספיק וחשאית. היא כמעט לא התקשרה עם אף אחד. אודנוקלאסניקי וחבר'ה מחצרתה הקניטו בחורה מסכנה, נעלבו אותה וניסתה בכל דרך. היא תמיד ניסתה להתעלם מהם, לא לשים לב אליהן כלשהי, אבל בנשמתו היא עדיין היתה מאוד פוגעת ועצבתי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

אבל כבר במכון, היא השתנתה באופן משמעותי בחיים. בואו לא נמשיך. נתחיל ראשון בסדר.

חזרה בשנה הראשונה שג'אנה פגשה את קאטיה. קטיה לא היתה אחת מאלה שהקניטו או נעלב ג'אן. לֹא. היא ניסתה לשנות את זה להיפך, כדי לוודא שהיא תמיד יכולה לתת כניעה לעבריינו. קאטיה עצמה היתה מיוחד ומיוחד בהיר ומהיר. היא היתה יפה, מטופחת, שנון, כולם רצו להיות חברים איתה ולתקשר. כי המילה היא לא טיפסה לכיסו. לבוש תמיד מסוגנן בטוב טעם. ז 'אנה תמיד נחשב לה מושלם במובן המילולי של המילה.

ברגע שהזמין קאטיה את ג'אן לבקר אותו. הנערה הציעה את האחרון לנסות על כמה בגדים שלה. ג'אנה הראשונה נבוכה, לא רצתה ללבוש מישהו אחר, אבל אז עדיין החלטתי. לקטי היתה תחושה נפלאה של סגנון. היא, לבושה את ג'נה, שילבה את כל הדברים כדי שהנערה נראתה מסנוורה.

אחרי התלבושת נאספה, קטיה התחיל לנסות לעשות משהו עם שיער ז '. היא קפכה מעט, והנערה התבררה רק תסרוקת גדולה. אז קטיה גרמה לאיפור שלה, שגם הוא נראה פשוט מדהים.

- הכל! עכשיו אתה מוכן! - Lyubovat Katya.

- בשביל מה מוכן? אני לא מבין כלום…

- אנחנו הולכים איתך צד אחד. אל תפחד. אתה בהחלט אוהב את זה.

- על איזו מפלגה? אתה יכול להסביר לי בבירור? אחרת אני לא אלך לשום מקום.

וקטייה סיפרה לה. כפי שהתברר, היא עבדה כמודל ליווי בסוכנות אחת. ליווי גברים לאירועים שונים כמו רשמי ולא רשמי. זה יכול להיות מפגשים עסקיים, ימי נישואין שונים, מסיבות תאגידים, ימי הולדת ועוד. בין האנשים האלה, ניתן היה לענות על מגוון רחב של אישים: הן אוליגרכים ואנשי עסקים, ואלה שעובדים בעולם של עסקים להראות - באופן כללי, כל. קטיה לעבודה כזו קיבלה כסף גדול למדי. היא גם הכירה אנשים בעלי השפעה, כפי שאמרה, יכולה להיכנס שימושי בעתיד.

Zhanna מיד להתריע על המידע החדש. היא נעשתה לבדה איכשהו. היא מצאה את זה שיעור מגונה מאוד. אבל קאטיה שיכנעה אותה רק ללכת למסיבה איתה.

ואז התברר כי קטיה כבר הראתה את התמונות של גן בסוכנות, ושם היא באמת אהבה. הסוכנות רצתה לסיים חוזה עם זה. וקטיה פשוט חשבה כי שדה כזה של פעילות יעזור להיות ילדה clamped יותר חברותי ותקשורת.

דרך לחיים מפוארים.

ז'אן עדיין הסכים ללכת מקטיה למסיבה הזאת. כשהגיעו, הנערה היתה פשוט המומה. הם הגיעו לבית יוקרה עם בריכה בחצר האחורית ועם שיפוץ שיק. מסר אותם שם במונית שהסיעה זכות לכניסה לקטין.

כשנכנסו לבית, ז'אנה היתה מופתעת עוד יותר. כל האורחים היו לבושים מעודנים, מטופחים ויפים. היו מטפלים טעימים ושמפניה יקרה כמובן.

במסיבה לג'אן ניגש איש צעיר אחד, הם נפגשו, והיא בילתה את כל הערב איתו. באותו רגע, הנערה שכחה לגמרי על אילוצים, מבוכה ורגשות דומים אחרים. היא רצתה לתקשר יותר ויותר. כן, והציבור היה אינטליגנטי יותר, שהועלו, איתם, מה לדבר על ולשמור על שיחה תרבותית.

ג'ואן אהב הכול, והיא מיהרה להודיע ​​על קייט הזאת. האחרון, בתורו, הציע ילדה ללכת לסוכנות שלהם ולדון ביכולת לחתום על החוזה. ג'אנה חשבה קצת, אבל אחר כך הסכים.

ג'אנה החלה לעבוד במודל הליווי. היא אהבה הכול בטירוף, והיא היתה אסירת תודה על קייט לעובדה שהיא פתחה אותה עולם מדהים חדש בשבילה. ילדה ביישנית כבר היתה בעבר. היא התחתנה כל יום וגילתה יותר, פתוחה וחברתית. מודל ליווי עבודה בבירור הלך אליה. מקצוע זה נתן Zhanna הרבה יתרונות:

  • הנערה החלה לקבל רווחים יציבים וגדולים לגמרי.
  • היא גילה והפכה חברתית יותר.
  • ז'אנה השיקה הרבה מכרים חדשים, ביניהם אנשים בעלי השפעה רבה מאוד.
  • כל יום היה הנערה עשירה ומעניינת. בעבר, היא לא יכלה לחלום על כך.
  • גם לציין כי אתה יכול להתמודד עם דבר מאוד מעניין, לחיות חיים בהירים עשירים, ועם כל זה יש הרבה כסף.

    בהצלחה זו, ג'אנה לא נגמרה. אחרי כמה זמן, זה התחיל להזמין את ההופעות השונות שלה של מעצבי אופנה. כמו כן, הנערה החלה להיות מצולמת לעתים קרובות במוסיקה וידאו קליפים. מכריה, קרובי משפחה וחברים פשוט לא זיהו. היא הפתיעה לטובה בגלגנוחתה. והיא עצמה עייפה להיות "עכבר אפור". היא תמיד חלמה בחשאי לשנות, להיות כיף, לתקשר, שיש הרבה חברים, להיות מרכז תשומת הלב. באופן כללי, להיות סוג של "חברת הנשמה". מסכים כי חלום רבים על זה. אבל מסיבה אחת או אחרת, לא כל זה מבקש. אבל לא בז'אנר. אחרי הכל, היא פשוט השיגה לא בדיוק מה שרצתה, אבל אפילו יותר.

    ג'אנה תמיד הבינה שהיא היתה צריכה להיות מפתח. הם נשארו את חבריהם, וחברים עד עצם היום הזה. עם הזמן, ז'אן קנתה לעצמו בית מדהים מחוץ לעיר, מכונית יקרה מאוד, היא רוכבת רק בחו"ל, ועשתה בקרוב להתחתן עם זר.

    הכל מחכה לך, אם אתה הבעלים של מראה אטרקטיבי ודמות רזה. עיסוי יכול לעזור לך. רק להשאיר את הפרסומת שלך בדפי האתר, והחיים שלך ישתנו באופן משמעותי. אנחנו יכולים להבטיח לך.

    Просмотров: 326 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Четверг, 28.03.2024