11:26
הטוב ביותר posses עבור סקס מסורתי ו predesome

לא משנה, אם אדם נמצא עם גברת במשך זמן רב או העסק שלהם בלבד התחיל, אתה צריך לבחור את היציבה הטובה ביותר למין כדי לקבל את ההנאה הגדולה ביותר. אין מקרים כאשר הבחירה של תנוחות מוגבלת מאוד בשל כמה תכונות של פיזיולוגיה.

התוכן של המאמר

1 posses הטוב ביותר למין 2 posses הטוב ביותר עבור מין ההכנסות 3 סקסי הורוסקופ

אם לאדם יש חבר קטן, אז הגברת בתנוחות מסוימות לא יכול פשוט לא להרגיש את זה. במקרה זה, אתה צריך לדעת איזה מהתנות עדיף לקיים יחסי מין. עבור אדם עם חבר קטן ושותפיו ללא דופי יהיה תנוחות עם החדירה העמוקה ביותר, כגון סגנון כלבלב.

כאשר אדם מאחורי, לא חדירה רעה, אשר יכול להיות מבלד, הנחת תחת מוחץ של הגברת כרית קטנה, אז ההרגשה תיעלם, כאילו האיש מושפע, ואין חבר. עמדות מתאימות אחרות: MISONSKAYA, עם רגליים גבוהות עם רגליים או הצדה, עם כל אלה רגל אחת שומרת לצד.

הטוב ביותר posses עבור סקס אני

ללילה של אהבה עם איכר מלא - שותף יכול להיות על גבי, כפוף תחת עצמך. עמדות אחרות: אדם כפוף את רגליו, שוכב על המיטה, והגברת מסודרת כמו בכיסא. אתה יכול גם לשים שותף על השולחן, בתנאי שהאיש יעמוד. https://tkescorts.com/

פרטים נוספים על איך לקיים יחסי מין על השולחן תוכלו למצוא רק אתנו.

אם הגברת לא יוצאת כדי להשיג את האורגזמה הרצוי, אתה יכול להשתמש כמה טריקים ערמומיים - הראש ממוקם מאקר כזה, כך הדם נשפך לתוך זה - השותף יכול להתנדנד מן המיטה, או בשיא של קצת עיכוב נשימה.

גברים מעדיפים להציג מלמעלה במין, במילים אחרות, מהווים רוכב ברוב המקרים בגלל עצלות הרגילה, כאשר הם לא רוצים להיות למעלה ומוכן להעביר את "הברזדה של הלוח". כמה גברים מאוד מעריץ את האפשרות עם הפיכה בתנוחת הרוכב, כאשר הגברת תתפרס על פניו. כאשר הגברת מלמעלה, האיש מקבל את ההזדמנות ליהנות הגוף של נבחר, לא מוסחת ומפנטאזציה. טוב יותר אם שותפים להתקדם זה לזה, מתן הזזה קל.

האיש והגברת הם בדרך כלל שונים מאוד זה מזה בצמיחה, ובמקרה זה אתה גם צריך לדעת, תנוחות מין טובות יותר עבור חבר 'ה ניתן למצוא כאן, כמו לא כל האפשרויות רחוקות. סגנון דוגגי גדול עם הבדל בצמיחה לא יכול להיות זמין, יש לשנות את התנוחה קצת - אדם יכול לשבת על הרצפה, ואת הגברת נופלת על המיטה ותולה ממנה, לשים כרית מתחת לבטן.

אז אתה יכול לספק את החדירה הגדולה ביותר מיקום נוח לשותפים. גרסה נוספת של היציבה בהבדל שיעור היא המיסיונרית הצולבת כשהוא על ברכיו, והיא נופלת על גבו ומלחצה את רגליו. אפשרות טובה - היא על העליונה.

אם אישה לא יכולה לקבל אורגזמה נרתיקית ואוהבת הדגדגן, אתה גם יכול למצוא אפשרויות המין שותפים בתנוחות אלה שבהם הוא יוכל להגיע לאורגזמה. שותף קשור למיטה? סוּפֶּר. או הראש שלה תלוי על הרצפה - אפילו טוב יותר. אתה יכול לחוות דיכוי להיפך, סקס בכלבלב עם תולה מיטה או מין ליד החלון בצהריים. מזל קשת אוהב אחד מיקום - כלב שממול.

תנוח לוטוס מזל בתולה. כשהאיש מגיע על הרצפה, והגברת לאט מוסיפה לו, יושבת הזין שלו לאט נעים למעלה ולמטה. אם הגברת תהיה מכוונת אדם עם ידיים ונשיקות, גם לתפוס את השד.

רוב הגברות מעדיפות את כל ההמתגלות של "האיש מאחורי", למשל - סגנון דוגי.

ליישם מטרות יליד בישראל הוא קל אם אתה מודל מענג מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6200 יורו.

בתנוחה של סרטן, החדירה העמוקה ביותר מסופקת, ולכן היא אוהבת לא רק את הגברות, וגברים שרוצים להיות שותף משלהם.

גבירותיי גם מעריץ תנוחה מיסיונרית כאשר רגליה נזרקות לגבר מאחורי הגב או על הכתפיים. במקרה האחרון, החדירה יכולה להיות עמוקה מאוד. יציבה זו מושלמת לאוהבי מין גס.

"רוכב" הוא תנוחת המין המהירה יותר עבור הנשים. מאז הם אוהבים את זה יותר מאשר גברים, אם כי הם גם מקבלים הנאה, שיש להם הזדמנות לגעת שותפים החזה או להירגע מיחסי מין ארוכים. הגברות אוהבות את היציבה הזאת מכמה סיבות - הדגדגן שוקל מאוד על הערב של גברים, הוא גם מתעורר להיות קצת נשלט ולשאת אדם לתוך הרשתות שלה.

נערך סקר כדי למצוא את היציבה הטובה ביותר עבור סקס על הנוף של שני המינים. הדירוג העליון כולל את הפעולות הבאות:

Doggi - סגנון, צעיר מאחור; אישה על גבי; איש צעיר מלמעלה; תנוחה של "כפית", האיש הצעיר מאחור; יושב, בשינויים שונים.

תגיד בדיוק איזה תנוחה טובה יותר למין, שכן בכל זוג שותפים לבחור את הגירסה המושלמת של עצמם. אבל, עם כמעט כל זוגות מודרניים, אני אוהב את התנוחה של הרוכב הן קדימה, ועם השותפים המסתובבים בצד ההפוך. גברים שאוהבים לשלוט, מעדיפים את ההצגה "הוא האחורי".

הרבה מין החמיץ תנוחות על בטן. למרות שהם חייבים להיות מנוסים! ולמה - תלמד מהמאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

סקסולוגים מאמינים כי גברים מעדיפים כמה "בעלי חיים" תנוחות, כך שזה בהחלט לשמור על הגברת שלהם תחת שליטה. אבל במקרה זה, זה ביסודו של האדם וליידי מאה אחוז מהימן זה בזה. יש עוד הבהרה של למה גברים מעריצים תנוחות "הוא אחורי". במקרים אלה, פניה של הגברת אינם גלויים, ואמצעים במידה מסוימת באחריות לאיכות המין יורדת, האיש יכול להירגע ולקבל הנאה.

אבל סביר להניח, גברים בוחרים תנוחה זו מסיבה אחרת - בשל נוכחות של אינסטינקטים בעלי חיים ואת הצורך לספק אותם. עוד מידע על סקס בסגנון כלבלב לקרוא במאמר שלנו עוד יותר על הקישור.

המשמש הנרחב ביותר הוא עדיין תנוחה מיסיונרית, זה אולי נראה משעמם, אבל די נוח, וכאשר יישום אפשרויות שונות, אתה יכול לקבל הנאה עצומה.

הוא האמין כי תנוחות אקרובטיות - לקיצוניות ולמערכות קצרות לטווח קצר, אבל כאשר אדם באמת אוהב גברת, הוא יגרום לו ליצור את פניה לנשק אותה. אם התנוחה היא באמת דפוק, זה יכול להיות מגוונת על ידי מספר שיטות: לשים כרית מתחת לרגלי הגברת. אופציה נוספת - הגברת זורק רגליים לרגליים או על כתפיו של גבר.

היציבה הטובה ביותר עבור סקס אחורי

גברים מאחור, אבל עם כול שותפים לכך טמון חצי אחד, כך הגברת הייתה ההזדמנות עקומה או לשנות את עומק החדירה. Dogga posty -stal עבור יחסי מין prororoight רק במקרה זה, אם השותפים כבר ניסו סוג זה של קרבה ולבטוח זה בזה. בפעם הראשונה, סגנון Doggi אינו מתאים, עדיף לשים גברת מתחת לכרית הבטן.

המיקום של המיקום של "האישה מלמעלה" יכול להיקרא קיצוני, שכן הוא נבחר רק אלה זוגות כי כבר זמן רב ביחד ויודעים הכל על טעם ורצונות חבר.יש תנוחות אהובות למין, בתנאי שהנערה יש כמה תכונות מסוימות של הנרתיק - מעת לעת הנרתיק הוא פורסם קרוב מאוד את פי הטבעת, ולא יהיה אפשר להיכנס לשיטה הרגילה.

לבצע חלומות ילידים בישראל, אם אתה נערה מסוגננת מבלארוס. בישראל צריך להיות בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5000 $.

אדם יכול אפילו להיראות כמו הנערה שלו יש איזה סוג של עצם. למעשה, אתה יכול לקבל הנאה אם ​​אתה כראוי לבחור תנוחה. במקרה זה, הכלבים האידיאליים הם הטובים ביותר.

ופנטזיה יכולה להיות מתוחכמת באש עוד יותר.

מיקום "זכר האחורי "הוא די פופולרי כמעט כל זוגות, ולהעביר אותה או אידיוונים כמו גברים וגברות. זה אפשרי להבהיר כי במהלך יחסי מין בעמדה זו הוא מובטחת על ידי עמוק מאוד חדירה, זין עובר עמוק מאוד ומעורר את הרחם, ואשה מקבל את ההזדמנות לעצור את הגב ולשמור על התהליך תחת שליטה. שינוי המיקום הישבן והאגן, הוא מספק תנועה חברה למקומות הרגישים ביותר.

תנוחה באיזה האיש הוא פורסם מאחור, יש כמה אלמנטים "בעלי חיים", כי בין שותפים מופיעים במידה הגבוהה ביותר של אמון ואהבה זה לזה. גיא V תהליך התהליך יכול לתפוס את הגברת בידיהם ולגעת בשדיה לתת שניהם הנאה.

אם אישה מכילה נשלטת על גבר, להראות לו את היופי ואת הכוח, היא צריכה לבחור את "הנערה מלמעלה" תנוחה, אבל זה לא אומר משעמם קופץ בכלל עד הרגליים לא מקבלים את הרגליים.

כדי להוסיף פיתוחים לעסקים, אתה יכול להשתמש בתפקידים שונים, לשנות את קצב החדירה ואת עומק, דמעה של שותף הוא קטן, ולאחר מכן רשומות ארוכות או לבדוק את התנוחות הטובות ביותר עבור סקס נוקשה. האיש נשאר רק כדי לחזור, אבל הוא לא יכול לעמוד ולקפוץ למעלה, מראה את הנערה שלו "איפה סרטנים הוא חורף".

תנוחה מסורתית - מיסיונרית, כמו כמעט כולם, והוא פופולרי בגלל הפשטות מתקנים. בנוסף, בין hahals יש קשר חושני סגור סקסי, מה יכול להוסיף רגשות ורגשות חמים.

Pose "עומד אחורי" הוא לא מאוד פופולרי. ברוב המקרים, השותפים נקטו אליו, שהחליטו לעשות אהבה במקום פתאומי, למשל, בחדר ההלבשה של בגדי החנות או לבקר את הוריו, שם המיטה מאוד רוששת. אבל, בעמדה זו, בנות פשוט להגיע אורגזמה לפחות בשל גירוי של הדגדגן.

בתפקיד האחורי במין, שותפים עומדים יכולים לספק מין נלהב רגשות בלתי נשכחים. אין תנאים מיוחדים לביצוע אהבה אינם נדרשים - גברת לא מעט להסתמך על הקיר ולהרים על הגרביים כדי לסייע לשותף להיכנס אליו. Pose מביא הנאה לשני שותפים, כפי שהוא יכול להיות הכניסה העמוקה ואת גירוי נוסף עם הידיים של הדגדגן, החזה ואפילו את האשכים באדם.

אם השותפים רוצים רומנטיקה, או החליטו ללכת לאהוב מאוחר במיטה לאחר צפייה בסרט, פתרון ללא רבב יהיה תנוחה של כפית. האיש והגברת משקרים זה לזה הצדה והאדם בא מאחוריו באהוב. כך שהמין יצא חם, יש צורך להתקרב זה לזה קרוב ככל האפשר. עם כל זה, גבר יכול לנשק את הגברת, לגעת בידיה בכל מקום שבו הוא רוצה.

אבל מה הם תנוחות במין, להביא את האדם שלך עם המוח, אתה יכול לגלות במאמר שלנו עוד יותר על הקישור!

סקסי הורוסקופ 3

בסקרנות, ככה אתה יכול לבחור מיקום מתאים למין על ידי התייחסות לסימנים של גלגל המזלות. את מין הטוב ביותר להוות שותפים תחת סימן של טלה - הוא אחורי. אבל זה לענייני, אתה יכול להסתכן, עוסקת באהבה ליד החלון או אפילו ברחוב, במקום נטוש.

שור - מִיסִיוֹנֶרִי. על מזל שור שלך- שמרני, והאפשרות הטובה ביותר במיטה בשבילו תהיה היציבה הרגילה, לאסק, אווירה מצוינת. אתה יכול להוסיף אור בשימוש מילולי באמצעות נרות ארומטיים.

ג'מיני - מטאמן, מי יהיה allothip חלום על שלישיה סקס. אבל אם השותפים אינם מוכנים לכך, יפה רק כדי להוסיף מיטה של ​​חבר גומי.

תנוחה לנשים של סרטן - רוכב. כאשר הגברת באה מלמעלה, זה מראה את כוחו ויופי, ו כל הנשמה שמחה עם זה. גיא - סרטן גם לשאול את בן הזוג שלה לעשות אהבה בתנוחה זו כדי להיות מסוגל לעקוב אחריה.

את היציבה הטובה ביותר עבור לבוב - עוֹמֵד. מובטחת רגשות חמים ותשוקה. נפלא אם שותפים תיצור חבר - חבר במראה ויכול להוסיף פלפל, לגעת בעצמך אהוב למקומות המכרזים ביותר.

לא מאבד את הפופולריות ואת המיקום המיסיונרי - זה על גבי. למרות העובדה כי תנוחה כזו עשויה להיראות משעמם, הוא מספק נהנו שני השותפים. גבר יכול לשפר את הלחץ, לדלוף עמוק יותר, או לשפשף את הפאב שלו על הדגדגן של הגברת. התנוחה טובה כי זה הבטיחו את החדירה העמוקה ביותר.

קשקשים מיד I קיצוניות ושמרנים כי המספריים להציג את האפשרות הטובה ביותר שלהם. ב עמדה זו היא גבר וגברת הם בקריטריונים שווים והוא יכול לעשות חבר חבר.

עבור עקרב - החריפים. כל העמדות מתאימות, שם השותף חוזר לגבר - היא נמצאת על זה בעמדה הפוכה, או מאחור, נשענת סביב השולחן. תנוחה טובה, מבטיחה את ההישג של אורגזמה בו-זמנית - גבר יושב על המיטה, רכן ברגליו ונשען על הגב. ליידי - מלמעלה, כאילו באוכף. בעמדה זו, החיכוך הקרוב של הדגדגן על הפאב של גברים מובטחת.

הגברת טמונה על הבטן ומרימה את פלג הגוף העליון, ו האיש מחובר מאחור, נופל עליו ומגיע. עמדה זו יכולה להיות נסה על איזה קיר.

עבור גדי עקרונות החדירה העמוקה ביותר, כי הם בוחרים את התנוחות שבהן הם כנראה זעזועים חזקים. את האפשרות הטובה ביותר - הגברת שוכנת על הגב, ואדם, עומד על ברכיו, לוקח רגליה על כתפיהן ומגיעות.

Aquarius Adore שפע. רק לשנות את התנוחות יכול לספק את האקוורי. האופציה הטובה ביותר יהיה מרתון המין בקמאסטרה.

דגים בודדים מעדיפים תנוחות נוחות למין, למשל, עמדה כפית. עמדה זו היא לא רק לאהוב, מאוד אינטימי. במיוחד סיפק מגע גוף מלא, אשר מוביל ליהנות גם עם פעילות נמוכה.

Просмотров: 2171 | Добавил: kasichuvxda | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024